Lista najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami ( FAQ )

Dlaczego ceny są takie niskie?

Ruch Wolnego Oprogramowania pozwala każdemu kopiować i rozpowszechniać dosłowne kopie dla Inc. GNU GENERAL PUBLIC LICENSE.

W związku z faktem, iż nie dostarczamy kluczy licencyjnych i bezpłatnych aktualizacji dla pobranych produktów oraz nie jesteśmy twórcami dostarczonych produktów, nasze możliwości wsparcia technicznego są ograniczone.

Nie zmieniamy/modyfikujemy funkcjonalności produktów i nie naprawiamy błędów programistów.

W związku z powyższym jesteśmy w stanie zaproponować takie ceny.

FAQ

Czy produkty na stronie tj. wtyczki i motywy do WordPress są oryginalne?

Pliki dostępne na tej stronie są w 100% oryginalne. Żaden z plików nie został zmodyfikowany i nie zawiera złośliwego oprogramowania. Używamy ich nawet na naszej stronie!

Udostępniony produkt na naszej stronie, pochodzi od autora (ów) tego produktu. Zajmujemy się tylko rozpowszechnianiem ich. Możesz korzystać ze wszystkich plików na swojej stronie internetowej, nie martwiąc się o nic.

Dlaczego produkty (motywy i wtyczki) pytają o klucz licencyjny?

Bardzo prosimy o zignorowanie tych ostrzeżeń. Programiści proszą o zarejestrowanie się, aby automatycznie aktualizować wtyczki i motywy. Te ostrzeżenia nie mają wpływu na poprawne uruchomienie i działanie wtyczek i motywów.FAQ

Czy udostępniamy klucze licencyjne?

Nie sprzedajemy, nie wynajmujemy i nie zatwierdzamy kluczy licencyjnych. Wszystkie produkty prezentowane na tej stronie są licencjonowane na licencji GNU GPL. Klucze licencyjne potrzebne są do przeprowadzania automatycznych aktualizacji i wsparcia bezpośrednio od producenta produktu.

Na ilu stronach mogę używać kupionych produktów (wtyczek i motywów)?

Nie ma żadnych ograniczeń co do ich używania. Wtyczki i motywy są licencjonowane na licencji GPL, dzięki czemu można z nich korzystać tak często, jak tylko chcesz, na dowolnej liczbie stron internetowych.FAQ

Czy zakupiony produkt (wtyczka lub motyw) zostaną automatycznie zaktualizowane?

Jeśli chcesz zaktualizować produkt, musisz pobrać go z naszej witryny i wykonać aktualizację ręcznie. Jeśli chcesz otrzymywać automatyczne aktualizacje, musisz kupić produkt bezpośrednio od producenta produktu.

Jak długo mogę korzystać z pobranych produktów (wtyczek i motywów)?

Nie ma żadnych ograniczeń dotyczących wtyczek i motywów, możesz je instalować w każdym momencie.FAQ

Czy zapewniamy usługi wsparcia i instalacji produktów (wtyczek i pluginów)?

Nie świadczymy żadnych usług z zakresu wsparcia i instalacji wtyczek / motywów. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego oraz regularnych aktualizacji, polecamy Ci, abyś rozważył kupno produktu bezpośrednio od producenta.
Brak oferty wsparcia z Naszej strony to sposób, abyśmy byli w stanie zaoferować produkty po obniżonej cenie.

Jak często publikowane są nowe aktualizacje produktów (wtyczek i motywów)?

Staramy się regularniepublikować nowe wersje istniejących produktów. Proszę pamiętać, że nie aktualizujemy produktów natychmiast i nie udzielamy gwarancji, że ostatnia wersja każdego produktu zostanie dodana.

Gdzie mogę zobaczyć listę najnowszych aktualizacji programów (wtyczek i motywów)?

Listę najnowszych aktualizacji można śledzić w dzienniku zmian. Proszę pamiętać, że dziennik aktualizacji dostępny jest po wykupieniu członkostwa.

Dlaczego pojawia się wiadomość „Aktywacja licencji” i „Aktualizacja zgodnie z Premium” we wtyczce YITH? Czy to darmowa wersja?

Tak jak już wspominaliśmy, prosimy o zignorowanie ​​tego ostrzeżenia. Twoje wtyczki i motywy to w dalszym ciągu wersja „PREMIUM”.  

Dlaczego przy niektórych dodatkach pojawia się możliwość pobrania plików oryginalnych i plików z licencją?

Najczęściej pliki różnią się zawartością ze względu np. namożliwość zainstalowania wersji z licencją, dodatkowe demonstracyjne motywy lub dodatkowe pliki graficzne w formacie PSD. Oryginalne pliki pobranych dodatków są oczywiście nie naruszone.  

Czy mogę zamówić nową wersję przestarzałych produktów (wtyczek i motywów)?

Tak, możesz przesłać nam swoją prośbę korzystając z formularza kontaktu, a my postaramy się zaktualizować ją dla Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Pamiętaj, że nie dajemy gwarancji, że ostatnia wersja każdego produktu zostanie dodana.FAQ

Jaka jest gwarancja, że produkty na stronie (wtyczki i motywy) nie zawierają złośliwego kodu, wirusów ani reklam?

Zapewniamy oprogramowanie Open Source. Możesz samodzielnie sprawdzić każdy produkt pobrany z naszej strony i upewnić się, że nasze pliki są pobierane bezpośrednio od producentów i nie zawierają złośliwego kodu, wirusów ani reklam.

Aby sprawdzić, czy produkt nie zawiera złośliwego kodu, użyj np. wtyczek:  Exploit Scanner ,  Wordfence lub skorzystaj z usługi  VirusTotal.

Czy pobrany produkt (wtyczka lub motyw) działa dokładnie tak jak chcesz?

Przed zakupem prosimy uważnie przeczytać opis i funkcje produktu z oryginalnej strony. Nie dajemy żadnej gwarancji, że zakupiony produkt będzie działał w pożądany sposób.

Nie zmieniamy funkcjonalności produktów w żaden sposób, jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji na temat pracy lub zgodności produktu, skontaktuj się bezpośrednio z producentem produktu.

Jak mogę zamknąć ostrzeżenia dotyczące aktualizacji i aktywacji licencji?

Bardzo prosimy o zignorowanie tych ostrzeżeń. Programiści proszą o zarejestrowanie się, aby automatycznie aktualizować wtyczki i motywy. Te ostrzeżenia nie mają wpływu na poprawne uruchomienie i działanie wtyczek i motywów.

Możesz użyć poniższej wtyczki, aby zamknąć to ostrzeżenie. Pamiętaj jednak, że nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za wtyczkę przed i po zainstalowaniu:

Pakiet nie mógł zostać zainstalowany. Brakuje arkusza stylów style.css

Częstym problemem, który może wystąpić w przypadku użytkowników, którzy nie zainstalowali kompozycji WordPress, jest komunikat o błędzie „Uszkodzony motyw i / lub brakujące arkusze stylów” podczas próby przesłania lub aktywacji motywu. Dzieje się tak, ponieważ pakiet pobierania motywów w ThemeForest zawiera dodatkowe pliki do motywu, takie jak dokumentacja, licencja itp.

Aby rozwiązać ten problem, po prostu rozpakuj pobrany pakiet danych z DodatkiWordpressa.pl i prześlij dołączony plik nazwawtyczki.zip (z nazwą pliku wtyczki lub oczywiście motywu).

Upewnij się, że przesyłasz  TYLKO  motyw instalacyjny o nazwie NAZWAWTYCZKI.zip. Jeśli prześlesz WSZYSTKIE te pliki, otrzymasz błąd.

Jak mogę poprawnie zaktualizować już zainstalowany produkt (wtyczkę lub motyw)?

Najprostszym i właściwym sposobem aktualizacji produktu jest zastąpienie plików starej wersji produktu nowymi plikami wersji. Wszystkie ustawienia produktu są zapisywane, ponieważ są przechowywane w bazie danych witryny.

Drugim sposobem jest usunięcie starej wersji produktu, a następnie pobranie i aktywacja nowej wersji. W takim przypadku ustawienia produktu mogą nie zostać zachowane, ponieważ w wielu produktach po ich usunięciu istnieje funkcja usuwania ustawień z bazy danych witryny.

W tym miejscu warto zwrócić uwagę na ważny niuans – czasami producenci publikują całkowicie nową aktualizację produktu ze zmianą struktury plików, strukturą przechowywania ustawień w bazie danych itp. W tym przypadku produktowi towarzyszą instrukcje od producenta, aby przełączyć się na nową wersję, poprawnie zaktualizuj ją do aktualnej wersji.

Jak mogę ręcznie zaktualizować wtyczki i motywy?

Polecamy zainstalować wtyczkę Easy Theme and Plugin Upgrades. Wtyczkę możesz pobrać za darmo ze strony wordpress.org

Pamiętaj jednak, że nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za wtyczkę przed i po zainstalowaniu.

Aby użyć wtyczki, najpierw zainstaluj ją i aktywuj. Po aktywacji możesz zaktualizować dowolny motyw / wtyczkę, po prostu przesyłając plik “*.zip”.

Aby zaktualizować wtyczkę:

  1. Pobierz najnowszy plik .zip dla wtyczki.
  2. Zaloguj się do swojej witryny WordPress.
  3. Przejdź do „Wtyczki”> „Dodaj nowy”.
  4. Kliknij przycisk „Prześlij wtyczkę” u góry strony.
  5. Wybierz plik .zip ze zaktualizowaną wersją wtyczki.
  6. Kliknij przycisk „Zainstaluj teraz”.

Aby zaktualizować motyw:

  1. Pobierz najnowszy plik .zip dla motywu.
  2. Zaloguj się do swojej witryny WordPress.
  3. Przejdź do „Wygląd”> „Tematy”.
  4. Kliknij przycisk „Dodaj nowy” u góry strony.
  5. Kliknij przycisk „Prześlij motyw” u góry strony.
  6. Wybierz plik .zip ze zaktualizowaną wersją motywu.
  7. Kliknij przycisk „Zainstaluj teraz”.
Czy mogę płacić kartą za produkty?

Tak, możesz zapłacić kartą w systemie PayPal!
Więcej szczegółów pod linkiem Jakimi kartami mogę płacić w systemie PayPal?
Opcja płatności kartą znajduję się tuż pod panelem logowania. Zobacz